søndag 9. september 2012

Første lille snev av hjemlengsel kom i går kveld. Da vi spiste cenar hos foreldrene til vfar. De hadde (selvfølgelig) vanlig spanskt brød, altså pariserloff. Men de hadde også vanlig brød. Firkantet brødskive. Selv hvor mett jeg var klarte jeg å spise en skive.  Og selv om den var ganske tørr, uten smør og med en rar skinke på toppen smakte det godt.
De hadde også to hunder. Som var ganske lik Molly min i Norge. aah, savn.

Dette er kanskje ikke hjemlengsel, bare lengsel til det hjemme...

Alt går helt fint altså. Ikke tro noe annet.
Liker menneskene, liker maten, liker butikkene, liker byen min, liker bassenget, liker familien og jeg liker varmen. Og jeg liker at jeg ikke skal på skolen før onsdag.



2 kommentarer:

  1. Hei Jorunn, artig å lese om deg i Spania.
    Jeg har akkurat startet på min "utvekslingsuke" i Øygarden kommune en time nordvest for Bergen. Jeg pendler hit hver uke - slik er arbeidslivet for noen.
    Lykke til fra Tom

    SvarSlett