onsdag 31. oktober 2012

tenk på det positive

fra og med NÅ er det langhelg. Vi slapp siste timen i dag, fordi læreren ikke kom. Jeg skal ut å møte spanske venner for å feire haloween (det er stort her altså!), så har jeg to dager med fri hvor jeg skal studere (litt) og finne på noe gøy, før jeg på lørdag tidligtidlig drar avgårde med lyntog og alle de andre madridstudenten til vakre Cordoba for å tilbringe resten av helgen som turist med alle (de som vil da) spanisastudentene til into. Jeg gleder meg og håper dette blir en fin helg. Legger fra meg alt av lengua, lexemas, sufijos, derivativos og alt dritt lengua-faget drar med seg i skolesekken og skal nyte helga!

Eneste problemet mitt i dag er vel at jeg har to gjenger som jeg liksom har sakt ja til å være med. Og begge tror at jeg skal være med dem. Men kanskje jeg rekker begge deler? Problemer altså



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar