lørdag 6. oktober 2012

Chinchon, skolebøker, bursdag, h2o og hverdag

Forrige søndag toget vi avgårde til en gammel by ca 30 min herfra. Tre biler fylt med naboer, venner og familie. Typisk spanskt egentlig. Alle er med på alt. Byen vi skulle se var en gammel by. (Søk på Chinchon på google om du vil vite mer om den) Det var brosteiner, kirketårn, trange gater, rare små hus og en gammel tyrefektearena. Etter å ha sett den store tyrefeterarenaen i Madrid sentrum var denne litt åpen og.. liten. Ikke mindre fin, men bare annerledes. Vi fant et bakeri som laget brød. Det hørtes kanskje litt kjedelig ut, tenker du nå. Men det var det altså ikke. Det var brød i alle former og størrelser. (Ikke i form av norsk-brød da....) Det var store kraner, boller, stenger. alt. Til og med de våpenskjoldene til Real Madrid, FCB og Atletico (unnskyld hvis jeg sårer noen fortballhjerter nå. Jeg vet ikke hva het heter. Merker. logo? ) Uansett. Vi kjøpte litt forskjellig å satt å prata en stund. Byen ligger ganske høyt, så da vi kjørte hjemover så vi en superfin solnedgang. Ikke at det var så lett å ta bilde av den med mobilkamera, men jeg prøvde:
Siden dette ble så utrolig vellykket prøvde jeg en gang til:
Men da kom det et hersens tre i veien. Så da gå jeg opp og fortsatte å spille mobilspill med vsøskna. 

da jeg stoppet for å ta dette bildet syntes vmor jeg var helt rar. Hvorfor skulle jeg ville jeg ta et bilde her. Det var jo tross alt en ledning midt i veien? Ser du ledningen kanskje?

Til mamma og pappa: Dere som er så glad i gamle dører. Byen var full av dem. Her er en. Bare hyggelig. :)

utsiiiiiiiiikt


Så litt forskjellige bilder fra den siste tiden:
Shopping etter skolen på H2o. Hverdagsluksus, er det ikke det det heter?

Isen (min selvføleglig) til venstre er seriøst verdens beste. Straberry & lime <3 <3 <3

mhm

søte Fredrikke var litt kald her om dagen. To hettegensere og langbukse. Ikke at det var så veldig kaldt da. Jeg overlevde i singlett. Merker at vi har blitt litt spanjoler allerede. Går rundt i gensere, skjerf og langbukser selv om gradestokken viser godt over 20 grader. De siste dagene har det vært over 25 og det er meldt varmt en uke til. Helt ok igrunn. Selv om det er litt merkelig med sommertemperatur i oktober da. 

 Spanjoler er kanskje ikke akkurat kjent for å være sunne. Men jeg må prøve å være litt sunn. Kjøpte derfor tomater i lunsjen her om dagen. De var helt sykt gode. namnam. Fredrikke spiste gulrøtter, jeg spiste tomater og spanjolene spiste sjokoladedritt. hehe
Meg, Anna, Fredrikke, Spanjolutennavn, og Julie (usa). I går var jeg i overraskelsesbursdag. Veldig koselig! :D Selv om jeg var litt dårlig etter oppkast natta før og jeg hadde ikke spist stort hele dagen. Gøy var det hvertfall! 

Også skyper jeg litt med dere hjemme da..... hehehehehheh. og internettet er ikke alltidl ikke bra. Det fører til mange fine printscreen bilder.

OG SE!!! Dette var det jeg har skrevet om som jeg ikke sa hva var. Jeg skal på...... SIMPLE PLAN konsert i november med nabojenta og vennene hennes. Hipp hipp hurra. Hvor bra blir ikke det?????

Også har jeg verdens fineste bakgrunssbilde. <3 <3 mollyvovva. 

Eller går ting bra. Tirsdag har jeg min første prøve. Spanjolene kaller det examen. Da blir jeg litt redd, men det er jo bare en prøve. Så det går vel fint. I går fikk jeg de fleste bøkene mine. Så da kan jeg faktisk øve litt også. søren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar