lørdag 6. oktober 2012

storshopping

PJOH. Nå har jeg nettopp kommet hjem fra storshopping med vertsmor. Bare se her:

Gigant-pose fra primark. Herre. Har aldri vært på den butikken før. Men MÅ dit igjen. SÅ mye folk, SÅ mye klær og billig. Se her for eksempel:
Fikk denne for hele 4 euro. Kommer til å hamstre joggesko, converse og klær før jeg forlater dette landet. Vil aldri bruke 700 kroner på converse igjen. Aldri. Ikke når jeg får dem for 350 kr her. Kommer til å ha 28372 par om 9 mnd. 


...og så vil du vel se alt det andre jeg kjøpte? Her kommer det:

Nada mas. Bare singletten på meg gitt. Storshopping du liksom. Fikk bare så stor pose at jeg nesten kunne tatt meg selv oppi den også. 

Det jeg og vertsmor egentlig skulle var å dra på ikea for å kjøpe en stol til kjellerstua (som er på loftet, som vel da egentlig er loftstua, Jorunn). Vi tok heele runden. Var som å være i Norge igjen. Alle tingene. Putene, stolene, sengene, lampene, tingene. Alt var så.. Norskt. Likte det. Gikk å smilte. Haha. Jeg er så teit. Og etter kassa (hvor vi forsåvidt BARE kjøpte stolen, mamma. Ingen lys eller servietter. Du har noe å lære der!!) Så gledet jeg meg stort til å gå i matdelen å hamstre Biler. Men vet du hva? De hadde ikke biler. Hva er det for noe tull? Jeg ble sur og tok giga-røklaksen under armen og ville hjem. Men etter litt tid i kø skiftet humøret og jeg løp rundt som en galing å hamstet knekkebrød, makrell i tomat og blåbærsyltetøy. Så du kan gjette hva jeg spiste til kvelds i dag. (Nei, ikke makrell i tomat med blåbærsyltetøy. Men knekkebrød med blåbær)


Dette skulle liksom være litt morsomt. Men egentlig er jeg så trøtt og et sjolsete humør så dere syntes nok dette innlegget ikke er stort å skryte av. Jaja, Castle er ferdig nedlastet, så den episoden skal sees før jeg skal få en god natt søvn: I morgen venter vakre, solsylte Madrid på meg. 
God natt kjære nordmenn (og dere ikke-norske som kanskje leser bloggen min. I og med at jeg har noen som leser bloggen min fra blant annet Russland og Sveits og Sør Afrika.)
 <3


3 kommentarer:

  1. Fin blogg Jorunn! , fint å se at du har det bra der nede :D

    SvarSlett
  2. Jeg så virkelig for meg at du hadde fylt opp den posen nå! Om du er snill, så kan kanskje noen i Norge sende biler til deg. :-)

    SvarSlett