mandag 7. januar 2013

tidspress

i dag spurte noen hvor lenge jeg skulle være her. jeg svarte: ut juni. da sa han at det er jo ikke lenge og jeg måtte utnytte tiden min her. da gikk det litt opp for meg. jeg har bare ut juni. i slutten av juni må jeg ha gjort meg ferdig med utvekslinga. ferdig med å lære. ferdig med å oppleve. og ferdig med alt.
og jeg har fryktelig dårlig tid kjenner jeg.

i morgen starter skolen. har null lyst til å starte opp igjen med de uendelig lange og kjedelige engelsktimene, eller den sykt irriterende stemmen på historielæreren. men likevel gleder jeg meg til å starte opp igjen med rutinene. skole. venner. trening. den spanske hverdagen. (gleder meg ikke så veldig til å forklare hvorfor jeg ikke har gjort hele cmc oppgaven da. som jeg forresten må finskrive i morgen i engelsktimen) 

hadde en super avslutning på ferien. som jeg skriver om en annen dag. 

og vertsfar sa idag at jeg var så happy om dagen. kanskje det er fordi til søndag kommer spansklassen nedover? lykke

dette innlegget skrev jeg med mobilen. så orker ikke laste opp noen bilder. nå skal jeg sove. med fin musikk på øret og smil om munnen. liker hvordan 2013 har vært sålangt.

1 kommentar:

  1. Minner deg på at livet vel egentig ikke er over når Madrid oppholdet er fullført, da begynner bare resten av livet og alt det andre du skal oppleve !

    SvarSlett