fredag 18. januar 2013

2minutter'n

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg fikk det for meg at jeg skulle skrive et blogginnlegg på 2 min. Er to min til jeg må løpe. Skal inn til Madrid med Thea, hun skal nemlig kjøpe de siste tingene før hun reiser neste (!!!!!!!!!!!!!!!) lørdag. I morgen skal jeg først med Thea på en Into-samling, skal bare være der en time ellerno, for å si hade til alle som reiser, og levere noen greier til Alena, så skal jeg finne norskingene mine for så å være med dem hele dagen (mens de shopper og jeg prøver å holde meg), også tar vi toget tilbake til Segovia der de bor, på kvelden. Jeg skal sove der den natta, også sitter jeg på med dem til flyplassen på søndag hvor vertsfamilien min henter meg. PJOH. Så er det søndag kveld og vips så startet en ny uke - jeg har altfor mye lekser å gjøre og alt annet som skjer, så tror ikke det blir så mye blogging nå. Jeg lever hvertfall. Og nå er mine 2 min gått, så jeg må løpe.


hadii

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar