fredag 1. februar 2013

prøver - syk- instagram - avskjed - HALVVEIS

Hei å hå
Nei, så døde jeg ikke selv om Thea dro. Døde litt, men ikke helt. Har allerede rukket å snakke med henne 2 dager på skype den ene uka hu har vært borte. Det var så godt. Vi kjenner hverandre så merkelig godt til å bare ha et 5 måneder langt vennskap bak oss. Godt var det, å se henne.
Her er et bilde fra middagen siste kvelden. Dro ut å spiste med min og hennes vertsfamilie. Var så koselig. Etter nesten 4 timer ved bordet var klokka passert halv ett på natta og tiden var inne for å si hade. Nedi parkeringshuset på kjøpesenteret. Idyllisk. Jeg trodde virkelig ikke at jeg virkelig sa hade til min bestevenn her nede. Vet jo ikke når jeg ser henne igjen. Denne sommeren, neste? Vertsfaren til Thea er verdens kuleste/beste/braeste, eller... vet ikke helt ordet. Han er virkelig utrolig. Han har så mye bra å si, og da jeg sa et eller annet om at "siste bildet" skulle hun lime inn i boka, så ble han nesten sur på meg. Det skjer ofte. At han blir sur på folk. Men det er bare fordi "folka" er teit. Eller, litt lite omtenksomme. Fordi han sa at det rett og slett ikke finnes et "siste bilde" med noen. Med mindre personen er død. Og han har så rett. Ikke søren om jeg har tatt mitt siste bilde med hu jenta. 

Her om dagen var det verdens værste linje på skype, men vi klarte likevel å prate litt. 
Gleder meg til å se hun igjen. En dag. 

Ellers da... Jeg er ikke så flink til å blogge. Men er ganske aktiv på instagram, og twitter igrunn. (jorunnbjo, hinthint). Her er noen bilder fra instagram den siste tiden:
Her om dagen passerte jeg halvveis. Tenk det a folkens. Har ikke rukket å skrive innlegget med tittelen "100 dager" (Eller har jeg? Tror ikke det...), før det har gått 150, og jeg er halvveis. Nå er det lengre tilbake enn frem. Det må jo bare gå oppover da?


Den dagen Thea dro, dro jeg på kvelden på shopping med Marina. Tror hun skjønte at jeg trengte en liten luftetur. Fin er hun. 

Snakker kanskje litt mye om Thea om dagen. Men det er jo det som har vært i hodet mitt den siste tiden. For dere ikke spanskinger står det : "det er som om du er i huset ditt, og vi møtes denne helgen. Men nei. "  :( 
aaaaaaah. savner den jenta så fææælt. Skulle så gjerne hatt henne ved siden av meg i sofaen her jeg sitter hjemme alene og er syk :( 

Marina og Irene er veldig glad i mobilen min, og daglig har jeg rundt 20 nye bilder, og 5 opplastninger på instagram. Fint de tar seg godt til rette med den da. 

                                  
Her om dagen var jeg snill storesøster og var hjemme alene på kvelden med vertsøskna. Da var det hamburgerlaging og brusdrikking. Var veldig koselig da. Og så ikke hamburgeren god ut kanskje? Tehe. 


De siste dagene har jeg vært skikkelig dårlig. Mageknipe, vondt i hodet og feber. I går spiste jeg en hel halv pålegg-skinkebit. Var hjemme fra skolen i går, og i dag dro jeg bare for å ta en historieprøve. Vertsfar er veldig flink doktor da, som sjekker om jeg puster når jeg sover (haha, vi tuller litt med det), han lager verdens, og da mener jeg v-e-r-d-e-n-s beste appelsinjuice. Fersk. Søt. Perfekt. NAM. Tror jeg skal få han til å lage det til meg når han kommer hjem etterpå. Ellers så doper de meg ned på smertestillende og minner meg svært ofte på hvor dårlig jeg ser ut. Takk skal dere ha. Neida, men joda. De er så snille hele familien min. Hadde ikke vært noe gøy å vært syk her uten en familie som brydde seg. Kan ikke få sakt det nok hvor glad jeg er i familien jeg har endt opp i. (Selv om jeg drømte her om dagen at de plutselig ikke likte meg, husker ikke hvorfor, og jeg måtte bytte familie. æææh) 

Jaja, nå har de hvertfall dratt til en eller annen tante. Jeg blei her. Under teppet. Har lastet ned en episode av castle, så skal koble datan på tv'n så jeg der den der. Jeg har så mange usette episoder både i Castle, New Girl, CSI, The vampire diaries og PLL, har jo aldri tid til sånt her. 


Håper dere får en din helg i gamle gode Norge! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar