mandag 17. desember 2012

søt spanjol


Jeg finner virkelig ikke tid eller motivasjon til å blogge. Tastaturet bråker og fingrene er slitne. Og jeg har masse lekser å gjøre. Men måtte legge ut ukas favorittbildet. Marina og meg på klassemiddagen på fredag. Hun er så søt. Og hver dag som går føler jeg meg mer og mer som en av jentene. 

Sånn det ser ut som nå kommer jeg til å ha en jul fylt av lekser. Alle lærene liker å gi litt ekstra (store) oppgaver nå før jul, for da kan vi jo jobbe med det i jula. Da vi klager og sier at alle lærerne gjør det samme og vi har alt for mye å gjøre svarer dem bare: ja, hvis de andre lærerne gjør det så må jo jeg også. Teit. Mø. Det har resultert i 2 bøker som skal ferdigleses (som ikke er startet på) og noen innleveringer som skal gjøres. God jul. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar