fredag 21. desember 2012

JULEFERIE

og jeg er SÅ glad:

















neida. ikke fult så skummel:

















Er langt i fra noe som minner om snøen. Så da måtte jeg ta et snøbilde også:

















det er jo også verdens undergang i dag. Så ble litt romvesen-inspirert her jeg sitter:

















Nå tenker du sikkert: hvor sitter hun der og tar stygge bilder av seg selv? Jo, jeg holder egentlig på å rydde rommet skjønner du..
Når man stryker i fag her i Spania må man ta en ekstra prøve i januar i det faget for å prøve å bestå, og jeg må jo det med mine 4 stryk. CCMC (naturfag-ish) har ikke en prøve, men heller en innlevering. Fint. Enda en ting å skrive på lista for denne jule"ferien". Kunne ønske jeg kunne skrevet at yaaay juleferie. Legger bort bøkene i over to uker. Men heisann, har bare en haug av studering som må gjøres. Vekkerklokka er hvertfall ikke innstilt på 7 hver dag. og det er deilig.

Nå jule-rydder jeg rommet mitt. Og begynner virkelig å se hvor mange ting jeg har klart å samle opp på mindre enn 4 (!!!!) måneder. Kan bli gøy å pakke i juni. Eeeeeh. Nei. Kanskje jeg ender opp med å gå på rulleskøytene på flyet. Finnes mange positive sider ved det da. Fortere fremover på flyplassen blant annet!


Nyt snø og pinnekjøtt og reisen til julestjernen, familien og vennene dine og brunosten og alt det der. I dag snakket jeg med pappa på vei hjem fra skolen og ble stående litt utenfor huset. Stod i sola og kjente den varmet skikkelig godt. Selv om det ikke er 25grader, sol og strand er det hvertfall ikke norge-aktig her. 
GOD JUL DA FOLKENS

1 kommentar:

  1. God jul, besta <3 pass på å kose deg litt i ferien også, da! ikke bare studering.

    SvarSlett