torsdag 8. august 2013

går inn for landing

Vært hjemme en måned nå. Akkurat. Og jeg har enda ikke landa. De siste ti dagene har Marina og Irene vært her. Det har vært fint. Litt som et plaster på såret for å ikke hatt vært i Spania. Men i morgen drar de. Da er det tilbake til jobbsøkning, plenklipping, bestevenn som flytter også kan vi jo ikke glemme at jeg begynner på skolen om en drøy uke. Hverdag dere. Savnet etter spania er stort og vondt. Om vi kan si det så brutalt. Men det hjelper å snakke med vertsfamilien. De er så fine. Og jeg savner dem, men ler litt med dem og tuller litt, så går det bra. 
Til alle dere som er på vei ut i verden i disse dager, kos dere. Nyt dagene. Plutselig er det over. 

Dette var nok det siste fra meg. Hvertfall på en god stund. Vi får se hva jeg gjør av meg neste sommer. Da åpner verden seg liksom enda mer. Og hva skal jeg gjøre? Har noen planer, men vi får se hvordan det går. Men først skal jeg se om jeg får landet litt først. 

Chao pescao


1 kommentar: