søndag 23. juni 2013

besøk og to uker igjen

Nå kan jeg snart ikke vente mer. Men det gjør egentlig ikke så mye. Om 2 timer drar vi til flyplassen for å hente bestevenn som kommer på besøk en uke! Herreguuuuuuuud som jeg gleder meg. Har ikke sett henne på 297 dager, og nå er det to timer til jeg ser henne. iiiiiiiih. Det kribler i magen og jeg klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg skal gjøre i mellomtiden. Gå til bassenget? Nei, det er så varmt at det orker jeg ikke. Se på en film? Nei, for vet ikke hvilken. Rydde? Nei, det har jeg allerede gjort. Lese? Nei, det har jeg ikke ork til. Så nå har jeg akkurat tatt av neglelakken i håp om å underholde meg litt med å ta på ny frem til det er tid for å dra!
Det skal bli så fint!!!

3 kommentarer:

  1. This is a great article thanks for sharing this informative information. I will visit your blog regularly for some latest post. I will visit your blog regularly for Some latest post. สล็อตแตกง่าย

    SvarSlett
  2. I am continually amazed by the amount of information available on this subject. What you presented was well researched and well worded in order to get your stand on this across to all your readers. บาคาร่าวอเลท

    SvarSlett