torsdag 23. mai 2013

fint og flott

siden siste innlegg har nedtellinga gått fra 63 til 46 dager og det betyr ikke annet enn  at tiden flyr. herre malla. jeg skal snart hjem dere! Men ikke riktig enda. I det siste har jeg rukket å hatt mye å gjøre på skolen, feiret 17. mai i barcelona med norskinger og i dag har jeg vært på shopping med meg selv. Ikke vet jeg om posene ble ekstra tunge fordi det faktisk var masse klær oppi eller om det var samvittigheten min som veide litt. skulle jo bare kjøpe en eller to bukser... Ting går veldig fint om dagen! det er vel egentlig alt kort oppsummert. Kan ikke helt vente til 19 juni klokka 2.30 da er jeg er ferdig med alle eksamene dette året, men prøver å nyte tiden, også den tiden med eksamener. Denne helga skal jeg ta meg "fri" og finne på mye fint. Spise i Madrid med Fredrikke, bake kake til vfammen, El Rastro og rulleskøyting i El Retiro på søndag med Irene og Marina. Fin helg. Nå skal jeg høre en nickelback sang til også sove. Skulle bare kort innom å si hei! Så.. HEI!



2 kommentarer:

  1. Du må kose deg masse i helgen og den siste tiden som er igjen der nede! også får du ha lykke til med eksamener :D

    SvarSlett
  2. tipper du koser deg kjempemasse i spania, men det blir nok også godt å komme hjem igjen. ha en flott helg :)

    SvarSlett