onsdag 17. april 2013

spansk april

Siste innlegget mitt handlet om klasseturen. Nedtellinga på mobilen sier det nå er hele 30 dager siden vi dro avgårde. Og siden jeg kom hjem, altså rundt 26 dager har jeg ikke sakt et eneste pip. Ikke fordi det ikke skjer så mye, men heller at det skjer så mye at jeg ikke riktig vet hvor jeg skal begynne. Påskeferien, for eksempel. Påsken. Vi var jo i nordspania. Familien min og meg. Så har vi vært en søndagstur på fjellet for å vise meg den spanske snøen. Så har jeg hatt noen reale bursdagshelger med kræsjing av feiringer og måtte si nei takk til noen fordi jeg hadde så mange oppå hverandre. Har så mange historier og bilder som jeg vil vise og fortelle! Men det har jeg hverken ork, lyst eller tid til. Skolen begynner å komme på oppløpssiden. Noe som skremmer meg litt. I og med at nå drøsser det på med prøver før de avsluttende prøvene begynner. Har eksamener omtrent i hele Juni. Helt frem til siste slutt som er 27. Skal prøve å nyte den fine sommersola som vi har nå uansett hvor mange eksamener vi har. 
Apropo sommersol. Hvis du ikke er en av de (heldige) som er på min snappshat liste, har du kanskje ikke fått med deg at vi har ren og fin sommer her nå. Hvertfall for oss vikinger som slikker sol hvert eneste ledige øyeblikk. Jaja, sånn er det når man har sånn hvit nordisk hud som noen (les: jeg) har vært den heldige tildelte til å få. Må jo prøve å få litt skille før jeg reiser hjem igjen til nord. 
Når jeg sitter å skriver om det fine været gir det ikke helt mening at jeg sitter her inne og gjør det, mens sola steker ute. Men greia er at jeg tror jeg skal en (kort) tur på treningssenteret, videre i butikken for noen småting også finne en park og sove siestaen der. Hørtes ikke det bra ut kanskje? 

Håper dere koser dere hjemme i Norge! I utgangspunktet er det bare 73 korte dager til vi sees igjen! Men som jeg sa til mamma på telefon her om dagen: Det har gått opp for meg at jeg rett og slett ikke har tid til å drive å savne. Hverken gjennstander, familiemedlemmer eller venner eller mine firbeinte der hjemme. Jeg må nyte mine siste 73 dager og det SKAL jeg. Vi begynner (fortsetter) fra og med.... nå. 

jeg vet jeg er vakker, du trenger ikke si det!

kos og klem hjem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar