mandag 29. april 2013

empty

Jeg føler meg så dum, og er så sint på meg selv. Klumsete meg mistet (nærmest kastet) min høyt elskede harddisk i bakken her om dagen. Kræsj bang og bung. Så nå lager den en rar lyd og vil ikke starte. Fint flott og fantastisk. Ikke sant? Hadde vel rundt 15.000 bilder fra tidligere år pluss mine drøye 6000 fra året mitt her.  Mange av bildene fra året har jeg, fordi vertsmor hadde dem også. Så det er jo fint, sånt sett. Men hadde noen ting som jeg gjerne ville hatt. Som et langt dokument (dagbok) jeg skrev om campen i august (og alle bildene fra campen er også borte. ALLE). Og kanskje noe litt småflaut, MEN jeg spilte inn en video en av de første dagene hvor jeg snakker spansk, så jeg kunne se hvordan jeg har forbedra meg. Men neida. Nå er de godt gjemt i min ikke-fungerende harddisk. Faen faen og en faen til. Unnskyld språket, men det er så kjipt. Mistet den bare i bakken. Og nå sitter jeg igjen med så lite. Vertsmor har snakket med en hun kjenner som er dataflink og han sa det kan koste fra 600 til 2000 EURO (ikke kroner altså) for å KANSKJE få ut innholdet................................................................................................................... Kunne vel betalt opp til 300 euro. Men opp til 2000......
aaaah Jeg som hadde DET fine systemet på disken med bilder i rekkefølge og en haug av mapper. Og nå. BORTE. Æsj.

Måtte bare skrive det et sted. Nå skal jeg furte videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar