onsdag 29. august 2012

neinei

Bare så dere vet det:

  • Jeg skal gå på en spansk skole dvs. at alt foregår på spansk, ikke engelsk. Bøker, timer, lekser og prøver. Spansk.
  • Jeg kommer ikke hjem til jul! Jeg skal være i Spania hele året med andre ord. 
  • Jeg skal helst ikke ha så mye kontakt med Norge og vil derfor ikke snakke med alt og alle daglig på skype. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi det er sånn. 
  • Jeg må pakke hele rommet mitt og livet mitt ned i en blå koffert som bare kan veie 23 kilo ( som for øyeblikket veier 24,5) Gidder ikke kjøpe med meg en til på vei ned. Det blir ille nok å få med alt hjem igjen.
  • Kan få året godkjent som vg2, men det vet jeg vel nesten ikke før skolestart til neste år. Kommer an på hvilke fag jeg får i Spania og om jeg i det hele tatt består. 

1 kommentar: