tirsdag 22. mai 2012

100 dager

I dag er det 100 dager til jeg skal reise. Det er helt sykt. Det kommer til å gå så fort. Det er skummelt, men likevel er det deilig at det ikke er år og dag til. Har gått å tenkt og grublet på dette i så mange år nå at det er helt utenkelig at det faktisk snart skal skje. Det skal bli brrrra. 


I morgen har jeg eksamen. Engelsk. BLÆH. 2 av 10 klasser kommer opp i skriftlig, og gjett om jeg kom opp? ( eh, har allerede skrevet det da) JO, min klasse kom opp. Men når jeg tenker meg om er det ikke såå ille. Fikk jo fri i dag. Vi fikk sånn forbredelsesark på skolen kl 9, også dro jeg på brygga med noen jenter etter det. Skikkelig bra forberedelse. Nå skal jeg en tur på trening med Julie, også skal jeg lese litt etter det. Skal selvfølgelig være ute i det fine været. LOVE


smil til kameraaa

GULE ark. Hva er det for no' liksom. 

ikke gøy med engelsk, nei...

men været gjør det bedre!

100 dager ! 



2 kommentarer: